"Let's get FIT" - 3. teden-

"Let's get FIT" - 3. teden-

Datum zapisa: 19.03.2017

Živjo:)

Ta teden je šel mimo kot bi mignil. In ja, dejansko je že sredina marca. Kam je šlo to leto?? Še malo pa bo poletje. In če se prav spomnim smo si nekaj obljubile? Da bomo izklesale našo postavo. Torej, kako ti uspeva? Zaupaj pod komentarji:)

__________________________________________________________

No moj teden je bil odličen. Po kar precej paničnem vikendu sem dobro zakorakala v nov teden (celo test za fiziko sem znala).

Torej kar se tiče športa. Vsak dan sem opravila vse vaje. Tega se mi res ni težko držat. Sicer sem si malo prilagodila urnik. Tako sem pred recimo 1 uro naredila vaje za zadnjico, namesto da bi jih včeraj. V petek nisem imela časa za sprehod ampak sem pa zato zlagala drva ( o ja privilegij, če kurite na drva. Pa še kar dost se zmatraš ).

Ta vikend sem si privoščila tudi malo več spanca. Dejansko sem šla spat že ob 22.00. Med tednom grem vedno spat pozneje in mam začuda tudi več energije.

Skratka, kar se tiče športa sem kar dobro opravila. Treba bo tudi malo na kolo, zdaj ko je lepo vreme <3

e865ab9be6b872b9075c98773c42c9dc.jpg


No, pri prehrani sem se odrezala velikoo boljše kot prejšni teden ampak še vedno ni popolno.

Čez cel teden sem se izogibala sladkarij in nisem pojedla nič sladkega, čeprav so vsi okoli mene jedli bodisi pico ali pa krof, rogljiček, čokolado..

Ko pa je prišel vikend se je nekako vse sesulo. Če sem med vikendi cele dneve doma se zna zgoditi da mi rata dolgčas in pojem kaj nezdravega. Tako sem v soboto pojedla 1 majhno čokolado. Danes smo imeli pa obiske in sem pojedla nekaj (kar precej..) piškotov. Am, niti ni preveč dobro - ampak sem šla potem hodit za 1 uro + naredila vaje. Tako da upam da se je vsaj polovico pokurilo.

Sicer pa še ena pomembna stvar. URAVNOTEŽENOST. Vse se skriva tukaj. Če cel teden ješ zdravo in potem poješ čokolado, narediš naslednji dan workout in spet ješ zdravo to ni ravno velika panika. Poskrbi da bo uravnoteženo. Torej če poješ več, se več gibaj da pokuriš večino teh kalorij.

In ne krivi se če se na vsake toliko časa pregrešiš. Sprejmi del sebe, ki hoče to čokolado in se ji ne upri. Ampak seveda ne počni tega vsak dan. Če pa je enkrat na teden pa ne bo nič zato. Samo poskrbi da pokuriš vse to.

57bf2b0a56e869cd959f4390b2b95bea.png


Moj cilj za naslednji teden je, da se izogibam OH. Kruha sicer ne jem skoraj nič. Ampak vedno v šoli in doma mamo za kosilo ali testenine, riž ali pa krompir. No moj cilj je, da vnos te hrane čim zmanjšam. Torej da jem ampak da na primer pri kosilu pojem več solate kot krompirja.

__________________________________________________________

Pa še načrt za 3 teden izziva:

Vadba:

PON: 30 min cardio (hoja, tek, zumba, aerobika, kolesarjenje..) + vaje za trebušne mišice

https://www.youtube.com/watch?v=QufOf_t93YI

https://www.youtube.com/watch?v=rhCYvQB3T1I

TOR: 30 min cardio + vaje za noge

https://www.youtube.com/watch?v=Iz3g6KrHhs8

https://www.youtube.com/watch?v=nl9K6J_TYkQ

SRE: počitek (sprehod, joga..)

https://www.youtube.com/watch?v=3_Q-yYfjeBM

ČET: 30 min cardio + vaje za roke

https://www.youtube.com/watch?v=jNzBLy8aUNs

https://www.youtube.com/watch?v=ZhdymbBZmiU

PET: 60 min cardio (hoja, tek, kolesarjenje, ples, zumba, aerobika..)

SOB: 30 min cardio + vaje za zadnjico

https://www.youtube.com/watch?v=Bqw9kiNffMw

https://www.youtube.com/watch?v=nYGVlsqVRYY

NED: počitek ( sprehod, joga..)

97c9aa3fad73eb38ce6592e17f416bfb.jpg

Mini izzivi:

PON: ko se zbudiš, stopi pred ogledalo in si povej da si lepa. Ko se urediš ponovi isto.

TOR: zjutraj izvedi 5 minutno raztezanje

SRE: objemi vsaj 5 oseb

ČET: privošči si nekaj sladkega

PET: kino?

SOB: pospravi in organiziraj si sobo

NED: privošči si sprostitev

__________________________________________________________

Ne pozabi napisati pod komentarje kako je bil kaj tvoj teden <3

xoxo Macjanci11

Starejši zapis:

obljuba dela dolg

Novejši zapis:

Večnost